torsdag 19 mars 2009

för att jag är det bästa du nånsin kommer att få

min skoldag idag har varit okej :o
jag satt i ungefär 70 minuter på svenskan och pratade i 60 av dom om mig själv! dom andra tio försökte jag förstå handlingen i greven av monte cristo med min guide magnus.
mkt konstig bok kan jag lugnt påstå.
efter en lektion med spanska spelade jag lite bas, och nu ska jag snart iväg till systers skolas knytkalas typ.
får väl se hur kul det blir men överleva lär jag ju göra.


(klicka på bilden för sötaste robertgustavsson. 0.28)

puSs

3 kommentarer:

  1. sv: modetidningar och allt såntdära typ! men jag gillar dt inte var bara tvungen att prova, så jag kör på min snedbena! :)) jaa, jag vill vinna träjan, men de e ju hundratals folk som är med så dt är lite omöjligt, ahah! :)<3 puss pådig din buuus (: //// M Y O L S S O N

    SvaraRadera
  2. JAAAA :*D MYSPY AHR VUNNIT DEN, IHIIH! :) JA VISST ÄR DEN AS SNYGG! :) puss <3

    SvaraRadera
  3. hannah montana är bäst :] <3

    SvaraRadera