söndag 27 september 2009

en dag när vi hade vita converse allihopa!



hejsan.
min uppdatering sucks, jag vet, men det är mest för att typ ingen läser och kommenterar :)
nu har jag iallafall bestämt mig för att dra igång den här bloggen, så de närmaste dagarna kanske det faktiskt kan vara värt nåt att gå in och läsa. eller bloglova!
anyway, det senaste ni såg var ju från konfirmandernas upptaktsläger.
söta och duktiga är dom, i fredags hade vi ug och idag var det läsning, och nästan hade faktiskt dragit sig upp och varit där!

18september:


jag var på freeport och underbare HÅKAN HELLSTRÖM
med mycket trevliga flickor.
sen träffade jag linnea, wille och v. han åkte med mig hem och var här hela helgen.
åh.

23september:


vi tog äntligen m.e.p.s-bilder!
och bestämde att 10/10 blir det m.e.p.s-kväll på min vind igen.
LOVE IT!

härligt är det.
nu så, kära kulan, har jag uppdaterat.
puSs!

1 kommentar: