fredag 1 januari 2010

this is the year it all will happen

mitt liv förra året började i april/maj.
innan dess hade jag ingen kamera.
den var ju sönder.


APRIL

det var mest fest och hbk i för kalla kläder.


MAJ


det var en väldans kristen månad.
man blev 1konfirmerad med världens bästa matteusgrupp
och 2döpt med emji.


JUNI

våra pojkar var feminima, och det blev lovely sommarlov!


JULI



jag hade the time of my life på malta!
vi 1shoppade 2tog gruppbilder utan mej och mira
3var på "våran" pub och 4åkte i mike's buss!


AUGUSTI

jag fyllde 1äntligen femton och 2världens bästa smålänningar kom.


SEPTEMBER


och det var 1håkan på liseberg och 2invigning för mina darling shoes.

OKTOBER



handlade mest om 1&2spöktåg och 3&4malteser, reunion och stug-mys.


NOVEMBER


1meps busade i skolan och dom bästa var såhär 2snygga på maskerad!


DECEMBER



det var 1komtek och pyssel, 2julfest med snygg-stohr,
3älskling-skolavslutning i svart-vitt och till slut
4NYÅR!

ett grymt jävla super-år.
tack alla som var med och gjorde det såhär bra.


rubrik

3 kommentarer: