torsdag 29 april 2010

också har jag köpt fem kalleankaspocket till min samling, det höll jag på att glömma!

idag har jag haft en stressig och underbar dag.
först var det skola, och jag insåg att det bara är sex stycken måndagar kvar någonsin i grundskolan! då blev jag lite deppig och kär i min klass.i vår skola har vi lektioner på förmiddagen, lunch, och sedan dans på eftermiddagen just denna veckan. bugg är svårt som tusan, och jag blir snurrig som om jag vore salongsberusad. konstant snurrig då, och inget bra snurrig.
när vi hade buggat färdigt vandrade jag och min bästaste bästa vän magnus till våran kära framtida skola, och våran kära framtida favoritsal; bergmanssalen! det var dags för es07m:s slutproduktion och, oj vad fantastiskt-otroligt-galet-super-duper-mega-duktiga de är! jag gråter aldrig, men jag grät.

efter detta var jag så inspirerad och hade en kort liten baslektion, gick ner på stan och träffade mina bästa vänner i den sköna sommar-halmstad-luften. åh. vi fikade lite, och klockan nittonnollnoll hade o35 dansuppvisning! det var spännande. när vi hade tittat på kosovoalbaner i folkdräkt åkte jag och min store vän till norre katts park med våra sandys lattes. nu är jag hemma och ska fixa i ordning present till världens bästa pappa som fyller år imorgon på valborg!
puss på idag.

1 kommentar: