söndag 23 maj 2010

jag har så fantastiskt tråkigt, men är pigg som en sten.

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor. (håkanbaby)

Är du man eller kvinna? båda sidor nu

Beskriv dig själv: jag var bara inte gjord för dessa dar

Hur du känner dig: uppsnärjd i det blå

Beskriv stället där du bor: magiskt men tragiskt

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: fairytale of new york

Hur du helst transporterar dig: atombomb

Din bästa vän är: gråsparven när hon sjunger

Du och dina bästa vänner är: zigenarliv dreamin

Hur är vädret? en midsommarnattsdröm

Favorit-tid på dagen: jag ger dig min morgon

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta? jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Hur är livet enligt dig? ramlar

Beskriv ditt nuvarande förhållande: nu kan du få mig så lätt

Din rädsla: förhoppningar och regnbågar

Ditt bästa råd: dom kommer kliva på dig igen

Hur du skulle vilja dö: en vän med en bil

Din själs nuvarande tillstånd: trubbel

Ditt motto: jag vill ha allting

dessutom hittade jag ett litet håkan-medley på youtube!

2 kommentarer:

  1. jag kan inte sova så läser din blåggg också!!! galet. borde inte kommentera halv 2 på natten, sorries.
    den listan är fin, gjorde den med krunis för ett tag sen. oh, värdefull information.

    SvaraRadera
  2. ¨åh så fint. så himla bra svar det blev!

    SvaraRadera