lördag 15 maj 2010

min dator är tillbaka, jag med och bloggen också!

sedan senast har första delen av maj gått! detta har jag gjort:









 maj den tredje. lunch på roberts med
 ungefär halva min klass. bra är vi.








maj den fjärde. min klass såg ut som vanligt.










 




maj den femte. min klass hade musikredovisning.















maj den sjätte. elias hade min kamera
och det var tydligen soligt.











maj den sjunde.
1sötaste bögparet?
2dödade nallen.
3tog för mycket vitlökssås.
4jenny tog för mycket rödbetor.


dessutom hittade vi på en sång
och amelia fyllde år.









maj den åttonde. jag och klagis fyndade
på hallandspostens loppis. jag köpte skor.

vi firade amelia också, men jag tror inte
att jag ska lägga ut filmen jag filmade.







maj den nionde åkte jag till holland med stråkensemblen.
det äventyret kommer i ett annat inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar