fredag 11 februari 2011

un manque de couleur



Och när jag ser dig, ser jag dig egentligen upp-och-ned
Men min hjärna vet bättre, den tar in dig och vänder dig rätt
Om du känner dig avskräckt när här finns en brist på färg, snälla, oroa dig inte älskling, det håller egentligen på att brista i sömmarna från att uppsluka allt i spektrat A till Ö.

Detta är på riktigt inte på låtsas, för första gången på flera år.
Alla brudarna i alla tjejiga tidningar kan inte få mig att känna mig mindre ensam, jag sträcker mig till telefonen för att ringa, klockan är tre minuter över sju och på din telefonsvarare sluddrar jag ett vädjande meddelande att du ska komma hem.
Men jag vet att det är för sent, jag skulle gett dig en orsak att stanna!

Detta är på riktigt, inte på låtsas för första gången på länge!

finaste filippas finaste översättning av finaste låten 

1 kommentar: