torsdag 3 mars 2011

om du var en blomma skulle du nog vara en tulpan, tror jag.

 kände mig jävligt ego när jag spanade in min blogg och såg fyra gigantiska bilder på: mig själv. förstår att ni blir uttröttade av att kolla på det där blonda bed headet. det är nästan så att jag blir det själv! jag läste förresten niotillfem för några dagar sen och såg att hon hade skrivit att hon sätter sig ner varje söndagkväll och skriver sina blogginlägg för veckan. så himla löjligt tycker jag. och tidskrävande. min blogg är iallafall ett uttryck för vad jag känner precis när jag känner för att skriva ner det. liksom.

så. det jag känner just nu är att jag vill till new york. hejdå.

1 kommentar:

  1. klokt majsing!
    Finaste vädret idag och jag vill bara vara blommig hela tiden. Vad sägs om en synkad blommig vecka? är du på? Säg ja!
    Nu ska jag ut och få lite vårsol på kinderna, puss på dig!

    SvaraRadera