torsdag 21 april 2011

"en blues i e?"

jag har en fin vän som bor i holm. igår (onsdag) bjöd hon in några människor på ett disneymaraton och bjöd på mat och fint sällskap. så blev det också, om än sällskapet förändrades nästan varenda timme. en tog tidiga bussen, några gick hem mitt i natten och några tog tidiga morgonbussen. ja. så kan det ju vara. jag och fyra andra starka individer höll oss dock vakna hela natten, och när morgonen kom åkte ett par av oss in till stan, placerade oss framför bikbok, och sjöng sånger om herman. vi tjänade lagom med pengar till en frukostfamiljepizza att dela på.
vid torsdagskvällens slut åkte jag på skärtorsdagsmässa och chillade med mina fina skunikare. de sjöng med när jag spelade pippi långstrump.
jag blev glad som ett litet barn. fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar