måndag 16 maj 2011

picknickfiltsrödrutigt

idag fick en av mina absolut bästa klänningar flyga på. omnom vad fin den är! jag köpte den på vintagemässan i stockholm i april men har bara använt den typ tre gånger. man måste nämligen vara nyduschad och ha nytvättat hår till den. och nej, det har jag ju inte så ofta. men idag var det dags!
jag gillar att den ser ut som en blandning av ett femtiotalshemmafruförkläde och en picknickfilt. dessutom sitter perfekt på mig. love it!

(haha, och nej, jag är inte så svettig som det ser ut på andra bilden. skuggor ♥)

4 kommentarer:

  1. Den sitter verkligen helt perfekt på dig, fina fina Majse! :)

    SvaraRadera
  2. så. himla. fin. du. är. puss!

    SvaraRadera
  3. åå den är underbar! Varför har inte jag en hel garderob fylld med vackra klänningar?

    Kramar

    SvaraRadera