onsdag 13 juli 2011

"the end of an era"...


...säger folk och ser tillbaka på årtiondet vi växte upp i, vi nittiotalister som var precis lagom gamla för att läsa riktiga böcker när harry potter och de vises sten kom. vi som har växt upp tillsammans med harry, ron och hermione tänker på tiden som gått och vill också göra skillnad, som de gjorde. som våra vänner gjorde.
det är svårt när saker tar slut. speciellt svårt med saker som har varit med en länge. men jag tror att med en vän i varje hand klarar man vad som helst.
även slutet på en epok.

(p.s. om någon missat det. harry potter och dödsrelikerna del två hade smygpremiär i halmstad för cirka tre timmar sen. jag var där som rita skeeter och det var fantastiskt. ett helt klart värdigt slut på allt.)

1 kommentar:

  1. jag var också där, där och då och jag håller med. om allt. och jag var Draco.

    SvaraRadera