måndag 31 oktober 2011

voíla je suis un alien

ja hej alltså, och ursäkta min dåliga uppdatering av mitt oerhört roliga liv. saken är den iallafall att jag råkar befinna mig i paris hemma hos klagis på obestämd tid (om air france känner för att strejk-ställa in mitt flyg, annars åker jag hem imorgon).
saker jag har gjort: varit på notre dame, eiffeltornet, triumfbågen, louvren och sacre coeur. spenderat alldeles för mycket pengar. ätit god mat. druckit gott vin. druckit god mojito. druckit god öl (okej jag tror vi nöjer oss med att jag har druckit mycket gott...). åkt metro. vandrat omkring. fått bästa komplimangen på les deux moulins: YOU LOOK LIKE AMELIE. okej jag blev kär. varit på grymma klubbar och barer och caféer och restauranger. pratat un petit-peu franska och okej jag förstår att det här blev tråkigt för typ sju rader sen så nu slutar jag. vi ska ändå äta mat nu. och dricka vin. ehe. och sen ska vi ut i the citylights och NJUTA AV LIVET FÖR DET ÄR VERKLIGEN FANTASTISKT ATT VARA PARIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/klad_chey_94@FUCKING.PARIS.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar