torsdag 17 november 2011

nummer sexhundra

ojojoj vad jag har skrivit här på denna sidan. detta är mitt sexhundrade inlägg! detta firas med (förhoppningsvis) åtta timmars sömn, lite textförfattande och rena lakan. nu är det party alltså.

jag har kanske inte sagt så mycket viktigt på de här sexhundra (omfgomfgomfgomfg) inläggen men jag hoppas att jag iallafall lyckas sprida lite glädje i världen. för det är det enda jag vill. om jag lyckas göra någons gråa värld lite gladare, då är allting värt hundra gånger mer. så puss på alla er som läser, kikar in eller stalkar (...), jag tycker om er alla och envar och hoppas att ni vill hänga kvar här med mig!
avslutar med min idols kanske bästa citat:
     "i don't want to make money, i just want to be wonderful."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar