tisdag 27 december 2011

det dåliga bandet jag tycker inte om er men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer

såatteeeh jodå jag råkade visst hamna inne på emmaus förra veckan och jag råkade visst köpa en ny klänning där... otippat, right? jag kallar den sjuksköterskeklänningen och min mamma säger att jag ser ut som fromheten själv i den...
 


i denna klänning (som för övrigt har ungefär den vidaste kjolen jag någonsin har sett) sitter jag i min säng med dator, mobil, keyboard, notpapper och penna i ett försök att arra låten som citeras i rubriken. det bästa är när man försökerförsökerförsöker hitta det andra ackordet som bara inte vill låta rätt och sen så bara som genom ett mirakel så är det precis mitt framför en. då är allt så värt. då vill man bara spela spela spela för resten av livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar