måndag 1 oktober 2012

CURSE YOU BAKÅTSTRÄVARE

Jag blir så trött på att gå in på Halmstad Bokhandel i hopp om inspiration, inte hitta någonting och på väg ut höra kassörskan säga till en annan kund: "om du letar efter nåt till en kille så har vi skitfina grejer i metall". ORKAR INTE. I fredags var jag och Oscar och handlade mat på Maxi och hamnade av okänd anledning på skönhetsavdelningen och herrhyllan gick i svart, mörkblå, grått och guld. Annan sak värd att uppmärksamma: herrhyllaN. Det fanns alltså en ynka liten herrhylla och cirka 14 damhyllor. Ska de stackarna inte få några valmöjligheter?!
(OKEJ jag vet att det är supernormativt att skriva herr/damhylla men när det är så tydliga skillnader kan jag inte göra annat)

Äh, jag lyssnar på 90talsmusik och citerar Hedvig:
det känns så meningslöst att själv ha analys när 99% inte har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar