fredag 2 november 2012

tgiffffff


jag har kommit hem från london men cirka tusen nya underbara saker att underhålla mitt liv med. till exempel hittade jag äntligen en nytt silverglittrig nagellack som är lika perfekt som mitt gamla! det gamla köpte jag i italien i februari och det tog slut/torkade ut jättesnabbt, så jag har varit på jakt efter ett nytt ett tag och nu hittade jag det! vet inte om jag ens kan förklara hur lycklig jag är...

idag är det ju fredag:

så jag har klänning på mig (okej jag har konsert... kan vara därför också. men sen ska jag iallafall dansa litegrann) och oscars kompisar är här så jag har bestämt att vi ska ha SLEEP OVER-PARTY okej lol jag tänkte mig typ mean girls-style men det blir nog mer typ fotboll-style...
suck.
DANSA LUGNT IKVÄLL BABES






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar