söndag 23 december 2012

dan före dopparedan

åh jag VET att det är dagen före julafton och att man ska spara alla julklappar till den 24e och öppna dem då, men när man har köpt två svindyra julklappar till sig själv så förtjänar man faktiskt att öppna dem när man vill.
min första underbara nya sak (som jag beställde i början av september men som levererades först i veckan) är mitt nya stråkfodral! det var det absolut finaste jag kunde hitta, med grönt foder, två extra fickor och en notväska där hela min notmapp får plats. alltså lyckan!


free gif creator

den andra saken är den här lilla asken, den sista av sitt slag i halmstad och med guld och blommor. den var värd varenda krona och blir en fin fortsättning på min lilla samling av daisy-produkter. jag fick parfym, tvål och body lotion och är nu väldigt nöjd, glad, spelsugen och blomluktande.
god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar