lördag 13 juli 2013

OK SÅ JA LIVET ÄR RÄTT BRA TROTS ATT EN JOBBAR

 
såhär najz har jag det nu, sitter på ballen i solen med två GRYMMA seriealbum och mitt SJUKT SNYGGA PIMPADE MOBILSKAL och *njuter* lite innan jag ska jobba. har hittills idag ätit frukost (frukost är ju seriöst BEST MEAL EVER när en bor själv, idag åt jag vattenmelon persika vindruvor jordgubbar och knäckemacka OMNOMNOM) och lagat en matlåda till mig själv och senare idag när jag ska hänga med gamlingarna.

i torsdags var jag på parmiddag i båstad med min partners band och deras partners, det var kul men min dygnsrytm är ☝&☟ pga jobbar kvällar och somnar sent men ja så när jag skulle hem igår var tåget sent och jag blev ZUPERSTRESSAD för jag och klagis skulle kolla på konst och min mobil var ca *död*.........KAOZ men allt löste sig så igår hängde jag på mjellby, badade i fredriks pool, jobbade och drack vin med ameliuz så HELT OK DAG!!!! det som gjorde hela dagen var ju såklart dock när jag kom hem och lyssnade på min bästa pod QUIZZA MED P3 som kommer ut på fredagar. somnade skitglad och nu ska jag stänga av datorn och läsa feministiska serier. KATCHIIINGA


obs jag har blivit frisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar