torsdag 4 juli 2013

ORKAR EJ ATT MITT PODBIBLIOTEK ÄR SÅ MAINSTREAM *gråter*


1värvet (fyra på topplistan)- kristoffer triumf intervjuar alla sveriges intressantaste personer.
2filip&fredrik (tvåa på topplistan) - två grabbz snicksnackar om allt möjligt
3ligga med p3 (trettio på topplistan) - roligt och ÖPPET om alla sorters sex
4the moth (borde vara på topplistan?!?!!?) - folk berättar livshistorier i spoken word-style
5QUIZZA MED P3 (sexa på topplistan)- MIN ABSOLUTA FAVVIZ ♥
6söndagsklubben (mkt o-mainstream pod, ej på topplistan)- några snubbar i norrland snackar konstmusik
7en varg söker sin pod (fjorton på topplistan)- liv strömqvist och hennes kompis om populärkultur
8sommar i p1 (etta på topplistan)- såklart. har varit så himla mkt fint i år!!! ex gardell, ivarsson, strömqvist, gidlund och gynning.

jag ska väl inte påstå att public service någonsin har varit min stora kärlek men vilka grymma jävlar SR är på podcasts??!! älskar att det finns SR-poddar för alla mina intressen (ja dvs sommar quizza och ligga). känner dock att jag behöver lite fler brydzz på listan, ska därför genast gräva ner mig i min senaste app:
SÅ JÄÄÄÄÄVLA BRAAAA APPPPPP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar