onsdag 22 januari 2014

*carpe diem* *förnyelse*

 
Idag gjorde jag som ni kanske förhoppningsvis ser om min gamla hederliga bloggheader litegrann. Även om jag fortfarande drömmer stort, skrattar högt och är awesome så kändes den inte riktigt som jag längre, det var dags för lite förnyelse här inne! Jag upptäckte också att den förra headern var typ lite gulbrunvit vilket resulterade i två reaktioner hos mig. Först såg jag ut såhär:
och sen såhär:
Jag har liksom gått omkring och trott att den var helt vit, #ffffff typ, också visar det sig vara fel?!! Började nästan gråta. Men detta är iallfall tillfixat nu. Istället för de tre budorden om att drömma, skratta och vara awesome slängde jag in lite härliga *symboler* som representerar mig ganska bra.
1. fredsmärket pga vill ha fred på jorden. och för att jag gillar fredagar.
2. korset pga är glad och tacksam varje dag för att jesus dog för vår skull.
3. vinnarhanden pga jag är bäst.
4. två åttondelar pga jag är musiker
5. ett hjärta pga only love can save us now
6. DET UNDERBARA KVINNOMÄRKET♥ pga feminism är bäst punkt slut

och sen så har vi ju den lilla elefanten som fick vara med på sitt lilla hörn pga jag älskar elefanter och de är söta och den där elefanten kommer antagligen inom en snar framtid sitta på min axel. jappsåvardetmeddet. Hoppas ni gillar't :-)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar