tisdag 9 december 2014

⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨⍨


JAG HAR EN NY DATOR OCH DET KÄNNS UNGEFÄR SÅHÄR ^^^^^^
alltså jag tycker ändå jag är rätt teknisk (och framförallt verkar andra tycka det vilket är HELT ORIMLIGT) men ibland känner jag mig så dum att klockorna stannar. exempel på stunder då det har hänt idag: när jag skulle fylla i wifilösen till mitt föräldrahems nätverk och inte lyckades pga hade valt fel nätverk, när jag inte kunde göra @ på datorn (ALLTSÅ jag har haft mac i fyra år en kan ju tycka att jag borde lärt mig ngt), när jag skulle ladda ner caffeine och råkade trycka på en av virus-download-knapparna istället för den rätta....... MVH så himla van vid adblock. aja. det som detta inlägg med bild illustrerar är iaf den ständiga fascinationen över photobooth, min fd dator (rip den som var lika vit som mjölk och min hy) är verkligen proppfull med bilder från den första tiden och denna börjar exakt likadant. det är ej som att jag ej har haft tillgång till photobooth med den gamla men det verkar som att kärleken behövde en nytändning :') dagens medelklassuppdatering slut, återgå till era sysslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar